21.04.15 Leuven: Mamas for Africa zoekt "office manager"

Voor de ondersteuning van onze werking zijn wij in Leuven op zoek naar een dynamische
Office Manager
Met volgende verantwoordelijkheden:
Algemene administratie: telefonisch onthaal, verwerking inkomende post en mail, bestellingen (economaat)Uitbouw van een efficiënt offline en online databeheer
Administratie van de fondsenwerving en beheer van databestand donoren
Administratieve opvolging vrijwilligerswerkingLogistieke voorbereiding, coördinatie en opvolging van evenementen
Boekhoudkundige en financiële verrichtingen (boeken facturen, voorbereiding betalingen)
In onderling overleg kan deze functie voltijds of deeltijds uitgevoerd worden.
Voor deze functie vinden wij het belangrijk dat je:
Enthousiast, sociaal vaardig en communicatief bent
Ervaring hebt met administratief werk en boekhoudkundig werk (wenselijk)Graag initiatief neemt, zelfstandig bent en goed kan organiseren
Over voldoende computervaardigheden beschikt, vooral MS Office, Excel, Winbooks (wenselijk) en Cloudtoepassingen
Nederlandstalig bent met zeer goede kennis van het FransAffiniteit hebt met of sympathie voor ontwikkelingssamenwerking, vrouwenrechten en een hart voor Afrika
Wij bieden een toffe en afwisselende job in een klein en enthousiast team.
Solliciteren kan voor 15 mei door een mail te sturen naar Veerle De Craene, Algemeen Directrice, veerle@mamasforafrica.be;
Wij nemen zo snel mogelijk contact op om verder kennis te maken.

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.